Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 23 May 2012

She wants to stay a baby?

Orang cakap kalau jarak dapat adik tu dekat, ada kemungkinan juga berlaku lambat bercakap dekat anak yang atas ...kononnya bila tak bercakap kakak atau abang kekal menjadi baby.Adakah itu yang berlaku dekat Daneen? Sebenarnya kalau itu masalahnya .... maknanya Daneen cuma merajuk dapat adik, jadi tak lah risau sangat...tapi takut juga sebab musabab yang lain macam autism ker... masalah kesihatan lain ker....

Sampai bila pun tak akan pasti selagi tak buat pemeriksaan doktor. Kenapa tak pegi buat kalau dah risau sangat. Sebenarnya mungkin saya dalam  denial period, tidak boleh terima kenyataan anak ada masalah.

Agaknya saya selalu dok cakap risau tapi tak buat apa-apa sampai kawan tempat mengadu pun tak tahu nak nasihat apa. Tapi katanya bagi peluanglah kat Daneen dan bagi peluang untuk saya rileks sikit, tunggu sampai Daneen cukup 3 tahun betul betul then buat keputusan jumpa doctor atau tidak.

Ok juga saya fikir... tapi saya janji tak akan tunggu aje, mesti buat sesuatu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...