Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 23 May 2012

Mari menyanyi

Saya perasan yang saya kurang berinteraksi dengan Daneen... entahlah mungkin sebab dia senyap saya pun senyap juga.... mungkin kalau dia dengan Tok Ma, dia dah pandai bercakap... saya pun heran macam mana Tok Ma boleh layan budak-budak kecik bercakap dan bermain... itu dia punya natural talent.

Kalau dah tak pandai berbual... mungkin boleh menyanyi walaupun pitching sah sah akan lari. Jadi saya mula menyanyi dengan Daneen bila melakukan routine harian, contohnya masa mandi... saya nyanyi dengan lirik yang saya reka sendiri... tak kisah kalau nada dia tak sedap langsung.... hahaha

Mula -mula Daneen agak terkejut... fikirnya mungkin mama dah buang tabiat... tapi lama-lama dia ikut juga saya nyanyi.... dan akhirnya dia dapat dua perkataan .... mandi dan sabun....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...