Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 24 June 2012

Potty training /Tips ajar anak ke tandas



Saya tengah mengoogle tips mengajar anak ke tandas... kalau google dalam bahasa melayu... adalah ibu-ibu yang ikhlas memberi tunjuk ajar... rajin mereka menekan keyboard tu... I am very thankful for the tips...

Tapi kalau google bahasa omputih... Potty training... article dia biasanya ade ayat-ayat introduction yang power-power.... tapi ternyata cuma untuk menarik orang beli buku , article etc.... dasyat mat salleh nih...semua nak buat duit...

Kira melayu kita terbaikkklah bila nak kongsi ilmu....

Perihal Daneen... susahnya nak train dia... bibik cepat betul give up... biasalah budak baru belajar , tak kan nak pandai terus...hari senin lepas dah minta ajarkan... tapi bila saya balik rumah tengok Daneen pakai pampers lagi... frust betul!

Jadi saya cuba beli ini pulak hari minggu lepas...


Saya cakap kat bibik... kalau tak larat boleh pakaikan Daneen drypantz ni... tapi bibik kena ajak Daneen ke tandas..selang 2 jam macam tu.... belum apa-apa... saya tengok dia dah pakaikan Daneen Drypantz.... haiii macam tak compute je....tension mak???!!!

Tadi masa google gambar drypantz ni ada pula link untuk dapatkan samples... sape-sape nak bolehlah request kat sini http://www.drypers.com.my/Products/sample_request/ .











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...