Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 12 September 2012

Lagi-lagi Mengajar Anak Ke Tandas

Last weekend ade open houses... saya bawak Daneen sekali... tak pakaikan diapers... hallamak! betul ke decision ni... eee suspens suspens....

Tapi mestilah bersedia apa pun kemungkinan... jadi saya bawak juga diapers just in case...pas tu bawak panty spare, baju spare... next time kena bawak plastik bag sekali untuk letak apa-apa bahan basah... hehehe

Lama juga kami pergi beraya, lepas tempat kawan saya... rumah kawan Mr H pulak... kira keluar zohor.. balik magriblah kiranya. Daneen ok je ... dia tak minta pun nak kezing ke apa... saya pulak... langsung lupa dia tak pakai diaper... tanya pun tidak...apa punya emak... hehehe


Syokkk beraya... tak nak balik pulak dahhh...


Daneen memang terre buat muka sedih...

Bila sampai rumah ... saya masih lupa dia tak pakai diaper...

Tiba-tiba dengar Daneen menjerit kuat sangat macam orang nampak hantu.... bibik panik bergegas dapatkan Daneen ... saya pun sibuk bertanya kenapa? kenapa?...

Rupanya Daneen nak kezing... agaknya dah lama dia tahan... kesian Daneen mama... next time cakaplah ye... next time harus mama kena lebih peka....maaf Daneen.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...