Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 5 January 2013

Suprise...suprise...suprise...

Suprise no 1

Saya dok rasa Daneen tu kecik lagi... maklumlah cakap pun pelat...

Saya dok imagine... Daneen mesti tak muat nak pakai uniform sekolah... mesti besar...


Tapi baju uniform yang dia pakai tu rupanya...size M bukan size S....

Suprise no 2

Saya risau mood dia... maklumlah Daneen kuat mengamuk... kalau menjerit satu Taman boleh dengar agaknya...


Tapi dia cool jer... peace... and smiling... sebelum pegi sekolah...

Suprise no 3

Seminggu sebelum sekolah... saya dah cakap dengan dia... nanti kat sekolah... mama tak tunggu Daneen macam kat playgroup...

Dia tenung saya tanya nape...


Tapi bila masuk classroom... dia bye-bye kat saya... meaning its okay if  I leave her there....

Suprise No 4

Saya risau kalau dia tak ade kawan kat sekolah... kalau tak de sape faham dia cakap apa...


Tapi bila saya tanya dia lepas balik sekolah... siapa kawan dia....

Dia cakap kawan dia nama Ain... Ehh Ayra pun dulu bila saya tanya siapa kawan, dia cakap tak tahu... sehingga beberapa minggu baru boleh bagitahu nama kawan...

Suprise No 5

Saya risau kalau-kalau dia tak tahu naik bas... kalau tertinggal bas, nak cakap apa...nak minta tolong sape..


Tapi rupanya terbalik... bukan dia yang tertinggal bas...

operasi mengejar Bas yang tak berenti kat rumah...

Tapi bas yang asyik terlupa nak ambil dia kat sekolah... tapi dia tetaplah cool..

Suprise no 6

Saya risau takut dia tak tahan long hours kat Kindy.. 4 hours plus plus... takut dia bosan dan nangis..


Tapi saya terkejut dia balik sekolah happy...and still smilling....

Dalam hati saya cakap.... anak aku dah besar rupanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...