Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday 19 January 2013

Apa itu wiki-wiki klung ?

Sejak bersekolah ni Daneen mempunyai keyakinan diri yang tinggi ..

Suatu pagi dia bangun terus mengadu lapar .. Saya terus tanya dia nak minum susu ke seperti kebiasaan?

Dia jawab , no .. Nak cucu(susu) , wiki wiki klung ..
Apo bondo tu? Seperti biasa saya meneka .. Dua tiga kali dia cakap tekaan saya salah ..

Saya diam sekejap cuba berfikir .. Mencari clue .. Ermm susu .. Dan klung.. Crunch kot .. Coco crunch lah tu .. Saya confident ..

Mama:Daneen nak susu dan coco crunch ke?

Daneen : bukannnn... Wiki wiki klung ..

Mama : Eerrr...

Kenalah turun dapur .. Untuk dia tunjuk apa yg dia nak ..
Hermm betul lah coco crunch dengan susu ... tak pasal2 mama kena marah ..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...