Merdeka Girl

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday 17 June 2012

Drypers Wee Wee Dry



Semalam pegi shopping barang keperluan, ada promosi Drypers Wee Wee Dry ... harga RM32++. Saya tak pernah beli drypers pasal dia punye tape pakai glue... kena nak pakaikan Aiz diaper, macam nak wrestling... so kadang-kadang glue dah tak lekat kalau wrestling...


Tapi sekarang dia dah upgrade ke flexi tape.... wah suka!suka!... saya nyaris nak beli satu untuk Daneen, tapi Ayra larang...dia sekarang tengah train adik dia tak pakai diapers... sweet kan dia , tapi kalau terr... saya juga yang basuh, bibik was so against the idea to train Daneen...:-(

 Ayra cakap kat saya jangan bagi ada diapers Daneen, nanti dia minta nak pakai... saya pernah cuba nak train, tapi Daneen berkeras nak diaper. Ayra pula pandai , dia ganti diaper dengan panty... Daneen pun nak pula dengar suggestion Ayra.

Malam ahad, sempatlah dia tak pakai for about 2 hours... sedar sedar dah basah kerusi. Semalam pula dia improve sikit sebab dia berlari-lari dapatkan saya dan cakap "nak kezing" tapi saya blurrlah pulak... tengok-tengok seluar dah basah... tak sempatlah... tak pe Ayra, mama, Daneen.... fighting!fighting!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...